wtorek, 17 stycznia 2012

Stylizacje cz.1

Hej ! Pozdrawiam Magdę, Domi, i Wikę które look'ają na bloga < 3 Okej, więc dziś wpadłam na pomysł aby zrobić coś takiego że co pare dni, tygodni... będę robiła takie stylizację, dziś przygotowałam dla was 2 takie:
 Nazwa: Różowo Mi ! (wiem głupie xD)
Wymagane Dodatki: TS 3 Zwierzaki
Strój składa się z:
-Okulary zerówki (znajdziecie je w podstawowej wersji gry)
- Tunika na zamek (jest w dodatku Zwierzaki)
-Krótkie Szorty (Są w dodatku Zwierzaki, ale trzeba zmienić kolor, wzorując się na bluzce)
-Japonki (Też są w podstawowej wersji gry)
-Bransoletka (do ściągnięcia z: KLIK)
Do tej stylizacji warto  dodać fryzurę takiej długości jak jest na obrazku, ale nie pasować będzie krótka fryzura.
*fryzura do pobrania z : KLIK !
 Tytuł: Pokręcony Fiolet
Wymagane Dodatki: TS 3 Wymarzone Podróże
Strój składa się z:
-Zestaw bluzka, getry i marynarka (trzeba pokombinować i pozmieniać kolory i kształty, na getrach jest wzór w panterkę a na marynarce kratka w kolorach: czerń, fiolet i biel)
-Trampki (Są w podstawowej wersji gry, wystarczy zmienić kolor na ciemny fiolet)
-Bransoletka (Do ściągnięcia z: KLIK)
W tej stylizacji można pozmieniać wzory, ale pamiętajcie o dużych ilościach fioletu i czerni, fryzura o takiej długości jak na obrazku albo krótsza.
*fryzura do pobrania z:KLIK !


No więc mam nadzieję że się wam podobało, i jeśli tak , to napisz to w komentarzu! :D 
A przy okazji, dzięki że czytacie :
by Candy (TM)

1 komentarz:

erta33 pisze...

Podobało mi się xD.
Chyba dodam tego bloga do ulubionych jesli będziesz nadal tak często publikowac posty ;)