poniedziałek, 26 grudnia 2011

Jednorożec w Sims 3 Zwierzaki

Pewnie już wiecie że w Sims 3 Zwierzaki można znaleźć jednorożca! Ja mam już grę od początku grudnia i dopiero dziś go znalazłam !

 
Jak mieć jednorożca?
1.W godzinach nocnych (20-24) trzeba szukać tęczowej zorzy, która występuje tylko blisko jezior które są z boku miasta mniejwięcej są 2 obok siebie, ale nie zawsze jest ta zorza :)
2. Gdy już owÄ… zorze znajdziemy to klikamy tam gdzie ona siÄ™ znajdujÄ™, i jest jednorożec! 
teraz sÄ… dwa soposoby na dodanie go do rodziny:
1 (trudniejszy). Trzeba mieć w swoim domu po jednym zwierzątku z każdego rodzaju (kot,pies i koń) i wtedy możemy zaprosić go do rodziny klikając na niego i na "zaproś do rodziny" i mamy!
2 (łatwiejszy). Gdy już znajdziemy jednorożca to wpisujemy kod: testingcheatsenabled true i później prawym przyciskiem myszy klikamy na jednorożca i klikamy "dodaj do rodziny" i już go mamy!
A teraz ciekawostki:
-Jednorożec może błogosławić simów i inne zwierzęta,
-może zapalać różne rzeczy a później je gasić,
-może się teleportować,
-robi fajnÄ… pozÄ™ (ten obrazek na górze posta,  
-jednorożec nie zawsze jest biały, jest też czarny (ja mam czarnego xd),
-jednorożec gdy pije to jest nad nim tęcza :D,
-jednorożec ma wyćwiczoną jazdę konną i skoki na 10,

Papa !

2 komentarze:

Miyoshi pisze...

Fajny blog .

Tak jak prosiłaś , dodałam się do obserwatorów , mój nick na zapytaj to
♦ ѕтєνιє ♦

stolen happiness pisze...

Åšwietny blog.
Na gwiazdkę dostałam "The Sims 3 Zwierzaki" i ten post na pewno mi się przyda ;)